ایران آماده استفاده از تمام ظرفیت های خود برای حل موضوع سوریه است (بخش اول)
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، 'رامین مهمانپرست 'روز سه شنبه در نشست خبری هفتگی خود با خبرنگاران افزود: جمهوری اسلامی ایران تاكنون نیز در مورد سوریه تمام تلاش خود را برای برقراری ثبات و امنیت در این كشور دنبال كرده است و دنبال خواهد كرد.

مهمانپرست خاطرنشان كرد: به دلیل نقش انكار ناپذیر ایران در كمك به حل و فصل بحران های منطقه ای، آقای ' كوفی عنان ' فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه برای دومین بار به ایران سفر كرد تا از نقطه نظرات كشورمان برای حل بحران سوریه استفاده كنند.

وی افزود: این كه مسولان كشور ما اعلام كردند با مخالفین دولت سوریه تماس هایی را داشته اند و آمادگی دارند تا نشست هایی را نیز با آنان برگزار كنند، به همین دلیل است تا فضای مناسب برای گفت و گوی بین طرفین ایجاد شود.

سخنگوی وزارت امور خارجه ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران معتقد است كه خواسته های مخالفین و كسانی كه در داخل سوریه مطالباتی را دنبال می كنند باید بدون دخالت خارجی و بدون تحمیل فرمول هایی كه آنها دنبال می كنند و در یك شرایط مناسب مطرح شود.

مهمانپرست افزود: ایران همچنین معتقد است كه حتما متناسب با خواسته ها و این كه اكثریت مردم خواسته هایی داشته باشند از طریق درست آن، اقدامات لازم به عمل آید و در این زمینه به تلاش های خود ادامه می دهیم.

ادامه دارد....

سیام**1478**1572





:: برچسب‌ها: نشان ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: