3 فلسطینی در درگیری با اسراییلی ها زخمی شدند
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش خبرگزاری فرانسه از نابلس ،‌ به نقل از مقامات امنیتی فلسطینی، شهرك نشینان صهیونیست در روستای یانون واقع در جنوب نابلس ضمن درگیری با فلسطینی ها 5 راس از گوسفندان آنها را از بین بردند.

با شروع درگیری بین طرفین ،‌ نظامیان صهیونیست به حمایت از شهرك نشینان وارد صحنه شده و بسوی فسلطینی ها شلیك كردند كه در نتیجه 3 فلسطینی زخمی شدند كه حال یكی از آنها وخیم است.

با اینحال ،‌یك سخنگوی نظامی صهیونیست زخمی شدن فلسطینی ها به ضرب گلوله را تكذیب كرده و افزود :‌ سربازان با استفاده از وسایل متفرق كردن شورشیان كه معمولا گاز اشك آور یا گلوله های پلاستیكی است ،‌ اقدام به پایان دادن به درگیری كرده اند.

این سخنگو در گفت وگو با خبرگزاری فرانسه مدعی شد،درگیری بین غیرنظامیان اسراییلی و جمع كثیری از فلسطینی ها بوده و طرفین با پرتاب سنگ به یكدیگر حمله می كردند كه دراین اثنا یك شهروند اسراییلی و یك فلسطینی براثر اصابت سنگ زخمی شدند.

شورای حقوق بشر سازمان ملل هیئتی را به منظور بررسی احداث شهرك های صهیونیست نشین در اراضی اشغالی فلسطینی ها تعیین كرده است.

رژیم صهیونیستی كه از ماه مارس ارتباطش را با این هیئت شورای حقوق بشر قطع كرده است ،‌ روز جمعه اعلام كرد مانع دسترسی كارشناسان این هیئت به مناطق یاد شده برای انجام تحقیقات خواهد شد.

1682





:: برچسب‌ها: عکس ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: