روزانه 6 فیلم سینمایی از شبكه نمایش سیما پخش می‌شود
نوشته شده توسط : iyem

به گزارش روز شنبه ایرنا از معاونت سیما، 'حسین كرمی' با تشریح ساعات پخش و گونه فیلم‌های سینمایی در نظر گرفته شده برای این شبكه، گفت: فاصله زمانی 13 تا 15 این شبكه به فیلم‌های طنز اختصاص دارد.

به گفته وی، در مدت زمان 15 تا 17 هر روز مانند گذشته، آثار انیمیشن و فیلم‌هایی در گونه كودك و نوجوان پخش می‌شود و ساعت 17 تا 19 نیز به سینمای ایران و فیلم‌هایی برای دهه‌های قبل اختصاص دارد.

كرمی با بیان اینكه فاصله زمانی 19 تا 21 مخصوص سینمای هند (بالیوود) به انتخاب مردم است گفت: بر اساس نظرسنجی كه در سایت شبكه نمایش از مخاطبان صورت گرفت از بین 650 فیلم هندی 90 فیلم برای جشنواره تابستانی انتخاب شد.

مدیر شبكه نمایش یادآور شد: از ساعت 21 تا 23 نیز فیلم‌های جدید و غیر تكراری با قید عدم خشونت از شبكه نمایش سیما پخش می‌شود.

وی افزود: الزاما در این باكس زمانی، هر هفته روزهای پنج شنبه و جمعه فیلم‌های جدید كه تا كنون از هیچ شبكه ای پخش نشده است، نمایش داده می شود.

كرمی تاكید كرد: ساعت 23 هر روز نیز به آثاری در گونه پرتحرك (اكشن) برای مخاطبان 14 سال به بالاپخش اختصاص دارد و سه روز در هفته نیز از ساعت 1 بامداد فیلم‌های سینمای كلاسیك پخش می شود.

مدیر شبكه نمایش سیما اظهار داشت: بازپخش این فیلم‌ها نیز از ساعت 1 بامداد تا 11 روز بعد است كه بدون رعایت ترتیب و اولویت پخش، تكرار می‌شوند تا تعریفی كه برای مخاطب آن فیلم شده است، معنای خود را از دست ندهد.

كرمی درباره فیلم‌های شبكه نمایش در ماه مبارك رمضان گفت: بعد از اذان مغرب در ماه مبارك رمضان شبكه‌های سیما سریال روتینی را پخش می كنند كه همزمان با جدول زمانی ساعت 21 شبكه نمایش است.

كرمی در عین حال افزود: برنامه‌های شبكه نمایش نیز تحت تاثیر مناسبت‌ها قرار می‌گیرد.

فراهنگ 2025**1588





:: برچسب‌ها: تصویر , قدیمی , کانادا ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: